Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΦΙΛΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

΄Ηταν η τέταρτη μέρα, μετά την πρωτοχρονιά, που πήγα για κάποια δουλειά μου, στο κατάστημα «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», με το οποίο δραστηριοποιείται εμπορικά στην Ιερισσό, ο εκλεκτός μου φίλος και συγγενείς Γιάννης Γ. Βεργίνης.
Αφού διεκπεραίωσα την δουλειά που είχα, ο Γιάννης, με κάλεσε και πήγαμε στο ιδιαίτερο γραφείο του. Προσφέροντας εκεί ένα κάθισμα, μου είπε: «Κάθισε εδώ γιατί σε περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη».
Ο ίδιος άρχισε να ψάχνει στον υπολογιστή του, προφανώς, για να βρει κάποιο πρόγραμμα. Σε λίγο και ενώ εγώ διάβαζα κάποιο έντυπο που είχε αφημένο πάνω στο γραφείο του, γυρίζοντας σε μένα, μου είπε: «Κοίταξε τι γράφει για σένα εδώ, είναι η ιστοσελίδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Στρατωνίου με την επωνυμία «Η Νεικοπτολέμα».
Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα το κείμενο, το οποίο αναφέρεται στην έκδοση και κυκλοφορία του βιβλίου μου, με τίτλο «ΙΕΡΙΣΣΟΣ……..αιώνιο ταξίδι στους δρόμους της Παράδοσης και του Πολιτισμού».
Δεν χρειάζεται νομίζω ν’ αναφέρω πόσο μεγάλη ήταν η ικανοποίησή μου, συνάμα και έκπληξη, γιατί είναι αλήθεια, ότι με τα παιδιά του Πολιτιστικού Συλλόγου Στρατωνίου δεν έτυχε να έχουμε κάποια συνεργασία, στο διάστημα που κι εγώ δραστηριοποιόμουν με την παραδοσιακή χορωδία και το χορευτικό του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιερισσού «Κλειγένης».
Πρέπει να ομολογήσω όμως με κάθε ειλικρίνεια, ότι επειδή στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μου, έχω μια θητεία πάνω από εξήντα χρόνια, αυτό με ωθεί να παρακολουθώ και να επιβραβεύω, κάθε αξιόλογη δραστηριότητα που έχει άμεση σχέση με την παράδοση.
¨Έτσι τα τελευταία χρόνια είμαι ένας αφανής θιασώτης και θαυμαστής των άξιων εκπροσώπων του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού Συλλόγου Στρατωνίου, για τις δραστηριότητες που αναπτύσσουν και προκαλούν το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης, ηλεκτρονικά και έντυπα, τα οποία καλύπτουν και προβάλουν το αξιόλογο έργο τους.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, τους κυρίους και κυρίες που αποτελούν το νυν διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου, για την τιμή που επιφύλαξαν στο πρόσωπό μου, αφ’ ενός να προβάλουν μέσω της ιστοσελίδας τους και της εφημερίδας που εκδίδει ο Σύλλογος, το αναφερόμενο πόνημα μου, αλλά και για τα καλά τους λόγια για μένα προσωπικά.

Τους ευχαριστώ θερμά
ΓΙΑΝΝΗΣ Π.ΜΑΡΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: