Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Από τον ΣΥΜΠΕΘΕΡΟ……..

( Sympetheros …is BACK !!!! )

Αγαπητέ Συμπέθερε,

Την ημέρα που σας αποχαιρέτησα πριν φύγετε για την Αμερική, εμπιστεύτηκα στα χέρια σας το προσωπικό μου φυλαχτό. Όπως σας εξήγησα τότε, το φυλαχτό αυτό είναι δώρο της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου, που το έφερε από τα Ιεροσόλυμα. Το φυλαχτό αυτό, συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας και εγγύηση 100 χρόνων.
Με τη βοήθεια του Θεού και τις θαυματουργικές ιδιότητες του φυλαχτού, τελείωσα με επιτυχία τις σπουδές μου. Το κουβαλούσα πάντα επάνω μου από την Α’ Δημοτικού. Το φυλακτό αυτό φορούσα και στο πρώτο ραντεβού μου με τη συμπεθέρα, και παρά το γεγονός ότι καθώς την αγκάλιαζα, άνοιξε η παραμάνα που το κρατούσε καρφιτσωμένο στο φανελάκι μου και την αγκύλωσε, εκείνο το τσίμπημα τελικά ήταν σαν να τη σαΐτεψε ο θεός Έρωτας και από τότε είμαστε αχώριστοι. Το ίδιο φυλακτό το δάνεισα για λίγα χρόνια στη συμπεθέρα και η πρόοδος που είχε ήταν εκπληκτική. Μέσα σε τέσσερα χρόνια από νηπιαγωγός έγινε διδάκτωρ της ιατρικής.

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα της απουσίας σας, δεν μπορώ να πω ότι όλα μου πήγαν όπως θα ‘θελα… μέχρι την περασμένη Κυριακή, που άνοιξε η κάλπη. Γι’ αυτό και μου γεννώνται μια σειρά από ερωτήματα:

Γιατί δε μου το είπατε, Συμπέθερε?

Ούτε μια νύξη για την άφιξή σας το τελευταίο χρονικό διάστημα?

Την τελευταία στιγμή?

Ποιον από τους υποψηφίους θα έπρεπε να προστατέψει?

Έπρεπε δηλαδή να βρεθεί το φυλακτό μέσα στην κάλπη για να καταλάβω ότι επιστρέψατε?

Και αν χάνονταν?

Και τελικά θεωρείται ή όχι ψήφος?

Ευτυχώς που το αναγνώρισα εγκαίρως και μου επιστράφηκε…

Κι εσείς Συμπέθερε… ήταν συμπεριφορά αυτή? Τόσο ταξίδι για να ψηφίσετε και να επιστρέψετε πάλι στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, χωρίς να σας δω? Χωρίς να ανταλλάξουμε μια κουβέντα?

Αντί να ασχολείται ο κόσμος, Συμπέθερε, με τα αποτελέσματα των εκλογών, ασχολείται με το φυλακτό… Ακόμα και vide-άκι στο youtube αναρτήθηκε με τη στιγμή της εύρεσής του στην κάλπη.

Ακόμα περιμένουμε τα συγχαρητήριά σας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: